Проблемне запитання проекту: Ким був
Тарас Григорович Шевченко для українського народу і які життєві уроки залишив
він нам, своїм духовним нащадкам?
Об’єкт дослідження: Життя і творчість Т.Г.Шевченка.
Проблемне запитання уроку: Чи
був Т.Г.Шевченко гуманістом, просвітителем і педагогом?
Мета:
Розкрити нові грані постаті Т.Г.Шевченка, які ще більше увиразнили б уяву учнів про особистість поета і стала ще одним доказом його феноменальності; глибше осмислити творчість великого Кобзаря.
Розкрити нові грані постаті Т.Г.Шевченка, які ще більше увиразнили б уяву учнів про особистість поета і стала ще одним доказом його феноменальності; глибше осмислити творчість великого Кобзаря.
·
Розвивати здатність бачити об’єкт всебічно, виділяти його
істотні ознаки, встановлювати відношення і причинно-наслідкові зв’язки.
·
Виховувати потребу в спостереженні, формувати ціннісні
орієнтири, особистісний досвід творчої діяльності учнів.
·
Удосконалювати культуру мовлення та навики зв'язного
мовлення.
· Дослідження проблемного
запитання ( аргументоване обґрунтування власної позиції)
· Створення ( заповнення) опорних
схем протягом уроку.
·
Формування умовиводів за ОС та встановлення істини за проблемним запитанням
уроку.
·
Доповнення відповіді на проблемне запитання проекту «Ким був і які життєві
уроки залишив нам, своїм духовним нащадкам?»
Чи є якісь запитання, зауваження чи пропозиції
щодо плану роботи на уроці?
·
Зверніть увагу на опорні схеми, над якими ви
будете працювати протягом уроку- це допоможе вам систематизувати й узагальнити навчальний
матеріал і дати відповіді на проблемне й тематичні запитання уроку- проекту.
·
Щодо оцінювання
вашої роботи, то ви можете отримати бали за активну роботу на уроці, за
роботу з опорною схемою, за виконання випереджувальних завдань вдома.
Наприкінці уроку вам буде виведено підсумовуючий загальний бал.
Немає коментарів:
Дописати коментар